رویدادها آرشیو خبر ها
کالچـو یک ایستگاه حمل و نقل اسـت !

کالچـو یک ایستگاه حمل و نقل اسـت !

آندره آنیلی مدیر باشگاه یوونتوس که به عنوان یک مدیر جوان در راس باشگاه یووه دوران سخـتی را در یووه سپـری کرد و اکنون باشگاه خود را به آرامش و جایگاهی خوب رسانده از جوانگرایی در یوونتوس و ستاره 20 ساله یووه یعنی پل پوگبا می گوید .

" اگر شرایط ایتالیا تغییر نکند ما مجبور هستیم ستاره های خود را به فروش برسانیم همان گونه که سایر باشگاه های ایتالیایی چنین کاری می کنند . اگر یک پیشنهاد بزرگ برای پوگبا به دست ما برسد، من فکر نمی کنم در حال حاضر برای مقاومت کردن مقابل آن به اندازه کافی قدرتمند باشیم "

" سری آ در 10 سال اخیر به اندازه کافی برای رقابت با سایر لیگ های اروپا رشد نکرده است و اگر من بخواهم از دید یک فوتبالیست قضاوت کنم ، ایتالیا مقصد نهایی نیست اما یک ایستگاه حمل و نقل است که بعد از حضور در آن برای به دست آوردن پول بیشتر به لیگ های ثروتمند تر مهاجرت می کنند "

فرزند سِـناتـور آمبـرتو آنیلی ادامه می دهـد " من به این فکر می کنم که اگر در 3-2 سال آینده یک پیشنهاد بزرگ برای یکی از بهترین استعداد هایی که امروزه در اختیار داریم یعنی پوگبای فرانسوی 20 ساله به دست ما برسد آنگاه چه خواهیم کرد . به آنچه که در میلان اتفاق افتاد نگاه کنید ، آن ها زلاتان ابراهیموویچ و تیاگو سیلوا را به فروش رساندند تا چک ها و بدهی های خود را پرداخت کنند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: